Home sweet home


Vardagsrum in progress. Halvfärdig egenbyggd soffa. Ramen över soffan målas vit just nu och skall sättas med andra småtavlor i en liten grupp liksom. Kommer hamna lägre för soffan ska upp på klossar på ca 15 cm. Soffan ska även få armstöd och någon slags ryggkuddelängs hela vägen.  Vill bara tillägga att vår soff/säng är den skönaste som finns att sitta och ligga i. Man bara sjunker ner och vill inte ställa sig upp igen. Har tjocka mjuka madrasser på resårbottnana. Julstjärnorna i fönstret ska igentligen bytas mot en stor vit i papp att sätta i mitten men har inte haft råd att köpa någon annat än den till köket. Får se om de byter plats eller inte. Dessa två har så kallt sken som jag inte tycker är så mysigt. Snart ska vi ta in julgranen och ställa i hörnet som inte syns till höger. Kommer bli helt awsome!! :) Föressten visst har jag blivit duktig på att blogga? Är mer och mer sugen nu när jag snart får en ny design samt nytt objektiv till systemaren så jag kan fota lite snyggare igen. Passa på att kommentera nu så jag ser att folk läser! :D

Emma C » 2010-12-17 | 18:00:11
URL: http://gladjeochsorg.blogg.se/

så mysigt :)

Mari » 2010-12-17 | 22:28:04

Jag läser!! :) Och är jätteglad att du uppdaterar oftare. Ser fram emot att få se fler bilder på hemmet när det blir klart.

Liza » 2010-12-20 | 12:57:44
URL: http://bispbergshyttannitiioatta.blogg.se/

Det kommer nog bli jättefint! Tycker du är duktig och alla dina idéer om hur du vill ha det hemma är jättekul att läsa om :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback