Matlagningsinsperation



När jag behöver insperation till att laga god mat så kikar jag alltid in till Kryddburkens blogg. Hela hennes blogg är en bank av frestande recept. I like it a lot!

I dag har vi vart hemma hos barnens gammelmormor och morfar samt hos deras farmor och frafar. Är ganska "färdigfikad" för veckan nu alltså. När vi kom hem stekte vi på potatis korv och ägg och jag kryddade såklart med citronpeppar som jag typ är förälskad i och vi käkade också lite potatisgratängsrester från i går när vi käkade underbart göttigt ölmarinerat kött. Jag älskar att laga o äta mat ^^ MEN ....efter nyår får de fan balanseras upp med lite träning. Mer motionspromenader och sedan gym 2 gånger i veckan. Awsome. Ligger på min övre normalvikt just nu och jag tycker väl det är lite sisådär :/ Vill gjärna ner en 5 kg kankse till sommaren. Nu ska jag fylla i otrooligt spännande bostadsbidragspapper från försäkringskassan. Fick tillbaka min vanliga lilla kamera i dag och i morgon ska det beställas ett nytt objektiv till systemaren så snart ska mitt gamla intresse få ta stor plats här i bloggen igen. Fotandet! Yej! Im happy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback