Ny lista!

Grejade faktiskt en ny lista med insperation från Mia. Jag hoppas jag ska hinna med ett inlägg om dagen men gör jag inte det så ...aja. Det får bli som det blir. Hoppas att några läser min blogg fortfarande. Det känns som att kommentarerna sinat på senaste tiden. Har inte kikat statestiken heller. kankse inte är några som läser...

Dag 01 – Om mig.
Dag 02 – Sakar jag gillar hos andra
Dag 03 – Favoritsajter
Dag 04 – Influenser under ungdomen
Dag 05 – Mitt största intresse.
Dag 06 – Visste du detta om mig?
Dag 07 – Favoritfilmer
Dag 08 – Filmer jag inte gillar
Dag 09 – Ett barndomsminne.
Dag 10 – Min favoritsysselsättning.
Dag 11 – Mat jag lagar
Dag 12 – Min favoritplats.
Dag 13 – Mina favoritfoton
Dag 14 – Det här får mig att gråta.
Dag 15 – En vanlig dag hemma hos mig.
Dag 16 – Musiken i mitt liv.
Dag 17 – Min gamla dagbok.
Dag 18 – Mina rädslor.
Dag 19 – Barndomsfilmer/serier
Dag 20 – Bloggfavoriter.
Dag 21 – Framtidsdrömmar
Dag 22 – Min tro.
Dag 23 – Dagens outfit.
Dag 24 – Så firar vi jul.
Dag 25 – Hemma hos oss.
Dag 26 – seriefavoriter
Dag 27 – Inredningsfavoriter
Dag 28 – En ”Dagens”-lista.
Dag 29 – Saker jag inte gillar hos andra
Dag 30 – Det här året.
Dag 31 – Önskningar inför 2011.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback