Olydig AB

Sitter och läser bloggar såhär på kvällskvisten. Borde plugga (skriva inlämmningsuppgift) men jag ...har ingen..lust. Men gör nog klart den förbenade uppgiften sen iaf. Jag är orolig för i vår. Har sökt två kurser som är uppdelade på fårterminen men bara kommit in på en av dem. Den andra står jag som reserv 1 på. Så hoppas nån får kalla fötter och skiter i det. Hoppas Hoppas Hoppas. Annars vettefan. Sambon har inget jobb än heller annat än timanställningen de aldrig ringer in honom på. De suger så jävla stenhårt. Jag är rädd det blir Soc i vår. Fy fasen...:( Men men...Jag ska iallfall söka vick inom förskolan så jag har en chans att tjäna egna pengar i vår. Hoppas. Men då tänker jag lite på barnen de är vana att vara på dagis endast 3 timmar om dagen hur ska det bli om jag jobbar heldag o sambon jobbar..buhu...separationsångest. (för mig alltså) Barnen har ju kankse svårt att förstå varför de plötsligt måste gå långa dagar! Sånt är så svårt när man inte kan förklara så de förstår riktigt. "mamma måste jobba" Men de förstår ju inte vad det innebär heller riktigt. Aja det får bli som det blir.

Nu har jag fått skriva av mig lite. Känns lite bättre. Idag kutade jag ut vid grönområdet och tog massa (döda) kvistar och gjrode en julkrans av och hängde i köket. Ska nog bredda denna krans och hänga den lägre. Men den blev ganska söt! Vad tycks?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback