Linnea ♥


Okej i efterhand när jag la upp denna bild så såg jag harr jag hade glömt att redigera bilden till höger i mitten. Bara för att jag påpekar det så stör ni säkert ögonen ur er på det nu ( haha visst att ni skulle göra) på den lilla fläcken på hennes tröja. Det är ingen fläck de är ett litet broderat löv. Sådeså. Men de ser ut som en fläck. För smutsiga är väl barn aldrig. Elller hur? Min lilla sessa hade en febertopp här på eftermiddagen. Men nu efter ipren så är hon pigg som en mört igen. Dagis i morron? Nä jag tror inte det men hon blir febrig titt som tätt. Det bara skjuter i höjden och sedan dalar det. När hon var liten hade hon otäcka feberkramper när dessa febertoppar kom men nu är vi förberedda och ger henne febernersättande på en gång och det har hjälpt inga fler kramper vid feber faktiskt sedan ungefär ett år tillbaka. Härligt. Nu leker de med vår nya bostad som fått en tilldelad plats i barnrummet nu uppepå en byro. Finemang. Är så sugen själv på att börja pyssla med det där huset nu. Haha. Inreda och måla o greja. :) Nu ska jag snart till och göra kväll här. Så mysigt att vara själv ibland. I kväll ska jag fortsätta med min tenta som faktiskt är rolig att skriva. Helt otroligt. jag uppskattar livet för lite. Jag har bara svårt att komma i håg det. Men mina barn är de som påminner mig om detta varje dag. Tack för att ni finns mina underbara kids!! ♥
veronica » 2010-10-22 | 07:20:08
URL: http://sstromberg.se

Ja de är himla underbart, samtidigt som det är lite halvjobbigt.. haha! men det bra överväger det dåliga iaf :) Ja, snart är han verkligen här. Helt sjukt, jag har velat haft barn i sååå många år. och nu är han snart här. Helt overkligt ! :)



Ja va bra, linnet ligger kvar på jobbet. så det är bara att knata in och säga att du ska hämta det, mamma vet om det. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback