Men hallå i huvvet!

Här har jag stressat som en IDIOT rent ut sagt i veckan med en tenta på 5 tusen ord (landade på en 10 sidor med innehållssförteckning och referenslista). Trodde den skulle vara klar i FREDAGS. Men ....visade sig jag hade hela veckan på mig. Alltså till nästa Fredag. Men de är ju perfekt för då kan man kankse åka och handla julklappar i veckan i stället för att sitta med dendär monstertexten. I love it! :) I dag har vart en sjuklingdag. Molly började kräkas på förmiddagen och höll på med det varvat med sovstunder ända fram till eftermiddagen Stackarn. Själv är jag förkyld som ett as. Snorar huvudet bankar, öronen kliar, halsen värker Nu sover bägge fjunen och jag är helt mör efter att ha sommnat när jag nattade Linnea. Sambon är och hämtar sina föreldrar från nån 60 års fest och här sitter jag och fryser. Badkaret nästa tack!! Får nog sällskap som alltid av två nyfikna kisseluringar. De är helt fashinerade av vatten. Mina små busar alltså. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback