Mublering.


I kväll ska de mubleras för fulla muggar. Kommer väl någon bild också är det väl tänkt. Nu skall här ätas och gottas lite samt pyssla om missen som snart kommer hem från vetrinären med hela magen ihopsydd. Usch. Stackarn.
Jo soffan som jag "bygger" ska vara på ben den är låg just nu. Än så länge har den faktiskt bara kostat mig vad överkasten kostade! Alltså en ca 400 kr. Så jag är så jävla nöjd. Ja kankse det blir lite overkill med ryggkuddar bakom men det vart sjuk bekvämt. Bättre än jag tänkt. Så kankse får det bli så endå. Blir bättre när jag fått tyget på plats ordentligt med tryckknappar eller kardborreband bakom så de ligger rätt o slätt liksom.Eller jag vettefan. Kankse ska skita i allt och bara låta de bli två bottnar inklädda i detta tyg + resten till ett par kuddar. Vad vet jag. Blabla. Känns meckigt att få saker att flyta ihop. Inredning är så himla svårt när man väl börjar. Såhär ser iaf grundinsperationen ut. Men jag har två sängbottnat satta som en hörnsoffa typ.
Ett projekt jag har nu är hur jag ska få barnen att sluta klättra på allt. Dvs fönsterbräda, skänk mm. Man kan inte ha något fint stående för det blir trashat på en gång. Man får ha det lite renrakat...eller minimalistiskt skulle man ju också kunna säga. :) NEJ det är inte barnen som målat på väggen. Det är jag. Tyckte fondväggen var lite väl svartvit.
Eh. jo De är faktiskt skitungarna....suck.

Nästa projekt. Nått att hänga över soffan? Foton x 3 i stora svarta ramar?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback