Sammanfattning ala fb


Lite kattgos får avsluta denhär dagen

Sammanfattar min dag med alla mina inlägg på facebook. Rolig jag är.

Idag fick jag reda på att mamma ska skrota en soffa hemma som är fräsch. Ska ta sidostyckna och kuddarna från den och fästa på soffan vi bygger hemma. Kommer bli kanoners med de sandfärgade överkasten och stora kuddar i brunt och svart.
( jaaaa....kommer bli så bra! Är helt lycklig för att hon ska slänga den soffan nu haha)

Funderar på detta klädproblem vi har. Ska nog bara ta två stora lådor med lock och döpa den ena till barnkläder och den andra till vuxenkläder och sedan lägga all ren tvätt i respektive låda så slipper vi kläder överallt i väntan på att bli vikta och sorterade. Problem solved. ...eller....nu behöver jag ju två lådor...hmm. (kommit fram till att köpa lådor och märka och ha i garderoberna i stället. Ska kolla på stora lådor eller backar i plast vet ej vad jag ska välja än riktigt..hmm.)

Vart ute och provat horsemanship med syster och islänning. - Följde med syster och mamma ut till islandshästarna en bit i från samhället. Jäkla otrevlia människor det var där ute på gården där hon lånar ridbana (turridning för islandshästar - det var tydligen besvärligt som fan att hålla en stor flaxig schäfer för att mammas hund skulle flyttas bak i hundburen. "Nästa gång kommer ni utan hund denhär får springa lös här som den vill även när de inte är nån hemma!!" Fan vad irriterad jag blev. Hon ska väl va glad mamma bad henne hålla sin hund så inte Ruff bet den eller nått. Han är asrädd för Schäfrar. Dåligt kundbemötande!!! Dålig hundhållning också!! Dessutom sa hon den kunde hoppa upp mot bilarna och stå och ha sig....jaha? Vårt problem nej? Ha koll på hunden så har vi koll på våran!!  Hästen ja den var föressten sktiläskig.

Gud vad duktig jag är så har försökt lägga pluttan i 45 minuter utan att tappat tålamodet nu får de kolla på Aristocats sen kommer Älskling hem och lägger Molly på 3 minuter. Grr...
de sover fortfarande inte.....

Nä nu jäklar blir det snart en totaluppfräschning. Behöver brun utan sol på kroppen, håret toppat,plattat och fixat och lite motivation till att sminka mig oftare samt hoppa i nått annat än mjukisbrallor jämt. Jag har gått in i nått sunkspår tror jag. :/
Får se om jag hinner en dusch och insmörjinng...man känner sig så mkt piggare och fräschare och roligare när man är snygg ju. Men jag måste verkligen plugga.

simone » 2010-10-06 | 17:08:49
URL: http://fattybom.se

vilken sötnos :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback