Sjukis


Linnea och lilla kusinen signe..apporopå ingenting..och för att bilden är så söt!

Känner mig som en stor seg deg. I går har jag knappt nått minne av frusen febrig och helt paj i magen efter Peccecelinet jag börjat ta nu mot en infektion jag fått. Jag har vart tvungen att sova med värmekudde på magen hela natten i natt. Känndes lite bättre då iallafall. Fick inte i mig någon mat knappt i går men i dag känns det lite mera okej. Jag sitter här och njuter av att inte göra någonting. Härligt!! :)
NU ska vi hämta våra små på dagis sedan ska jag ta mig ner till Familjecentralens babycafe och göra en fältstudie till skolan. Jag hoppas jag har bättre ork till plugget i kväll men det funkar endå turligt nog allt dethär med studierna. Jag är så glad för det. Att jag fixar det!! *pepp pepp*

/H
Jessi Fox » 2010-10-04 | 23:22:20
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Wow, 2 barnsmamma och 24?? Det var inte intrycket man fick av ditt utseende i headern.. Ta det som en komplimang för du ser bra mycket yngre ut..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback