Sjukt vilka misstag läkare gör




Shit. För att göra lång historia kort. MAN KAN INTE LITA PÅ LÄKARE. Har fått ett pennecelin utskrivet som är likt det jag är kraftigt överkänslig i mot.(poppar upp en varningsruta när man hämtar journalen visade läkaren på vårdcentralen i dag) Varförför såg inte akutläkaren varningen??! VARFÖR undrar jag? Jag blir så JÄVLA förbannad. Resor fram och tillbaka till akuten mottagningsavgift. Besöksavgift på vårdcentralen, Pennecelin som ju var värdelöst för 200 spänn. Nytt pennecilin för 200 spänn. Nu två sjuka ungar på detta den ena med halsfluss som OCKSÅ får pennecelin nu. Fy fan. Det tar knäcken på mig. Nästa vecka blir det till att plugga dubbelt som en dåre så jag kommer i kapp. Jag blir helt snurrig :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback