Sweet dreams are made of these



Min lilla inredningstokiga del av hjärnan blir tokig när den inte kan bestämma hur den vill ha det hemma.
Och blir galen när den vet att fönsterkarmarna måste vara bruna..bara för att vi hyr det stället där vi bor. Makes me pretty sur... Jag kikar på styleroom. En person hade pimpat hemma i sin hyresrätt och oj vad snyggt hon fick det. Gillade mest golven och det svarta köket. Ser ju jättehärligt ut. Vill också ha pengar så man kan snygga upp och exprimentera. Har massa vit väggfärg här men vetefan vart man ska börja. Barnrummet är ju lite påbörjat så de är väl där jag får fortsätta.  Bort bort bort med tapeten med små blåa stjärnor på. In med bara rent fräscht vitt. Sen ska andra sängen få bli vit också.....sen golvet...dessa golv. uj. Hujedamig som Emils morsa skulle sagt. Usch. Dax att gå och lägga sig känner jag.
/H
Lina » 2010-10-19 | 09:38:08
URL: http://ladylinas.blogg.se/

Ja visst är det mycket man vill göra! Och jag blir galen på HUR jag vill ha det. Å ena sidan gillar jag vitt och sparsmakat, å andra sidan vill jag nog ha färgsprakande och mysigt. Finns så mycket som är snyggt men samtidigt vill man ha en helhet där allt harmonierar tillsammans.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback