Lek och Buslandet


I morgon åker vi ända till Örebro och busar oss trötta med barnen på lek och buslandet. Nordens största. Spännande! Det bästa är att det är gratis inträde för oss vuxna. Vi kommer ha kul vi också kan jag lova.
Ska försöka få med mig nån kamera iaf. Som ni vet är mitt objektiv till systemaren sönder och min lilla kamera har också börjat strejka. :/ Ska kankse försöka låna min pappas lilla videokamera så man kan spara lite sånahär roliga minnen på film. Vore jättekul.
I kväll blir det fredagsmys! ♥ Stark Kycklinggryta och nån bra film eller serie. Älskling ska vara chafför i natt/i kväll också så lite får man vara själv men de funkar det med. Nu vill jag bara han ska få mer jobb så det känns mer säkert månaderna frammåt. Suck. De är nackdelen med timjobb alltså. Ibland verkar det inte finnas nått! :(

Ska avsluta detta inlägg med att säga att jag är så nöjd med min nya design och hoppas på att ni gillar den ni också!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback