My home ♥


Skissade upp mitt hem i paint och Photoshop.
På den här sidan är det en balkong som går längs med hela sovrummet och vardagsrummet. Helt innätat till kissarna är den men det kom inte med på min ritning. ÄNTLIGEN har jag beslutat för hur golven ska vara i respektive rum! I vardagsrummet får nog det träfärgade vinylgolvet vara kvar än så länge. Sedan ska det nog bli vitt blankt golv där inne också beroende på hur det funkar i de andra rummet. Det kommer bli så fräscht! Jag får beta av lite i taget men såhär vill jag det ska se ut inom snar framtid iallafall. Tänkte faktiskt börja med golven och soffan. Sedan ska väggarna målas vita och de ska få komma upp nya svartvita förstoringar i ramar osv. Vad tror ni?



På denhär sidan är det ingång via en loftgång som ligger på markplan. Härligt att slippa trapphus och trappor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback