How how how

Söta lilla mormor och morfar brevid som inte fastnade på bild! Love my grandparents. De är mina andra föräldrar i princip så mycket tid jag umgåtts med dem när jag vart liten.

-



Jul är kul. När man är sjuk. Har feber igen och hosta. Hatar att febern aldrig går ner heller. Hög feber så jag får huvudvärk och blir yr är melodin tycker min kropp. Nya soffan på plats. Soft de vart! Är nöjd som bara den. Får bjuda hem min lilla mormor och morfar på finfika nån dag då de är de som bidragit till den. ♥ Synd bara att man inte kan baka. Är verkligen sämst i världen på den saken. Kankse kan bjuda på nått annat. I morgon vill jag ha upp tavlor ovanför soffan. åå kommer bli bäst! Saknar darling som är på jobb. I kväll tror jag han och jag ska lyxa till det med en liten fruktsallad och grädde. Gottgott. Fick en matkasse av min far som en liten julklapp och de kom lägligt då vi inte hunnit handla i dag med soffköp och sen min sjuka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback