Fjärilshuvud

Vet inte vad jag ska skriva annat än att jag är väldigt snurrig i huvudet. Har lyckats få i mig lite gröt till frukost men min kropp kräver mer. Flottiga mackor eller annat tror ja minsann den skulle må bra av men jag orkar inte...:( Kaffe funkar. Sitter och längtar ut på landet. Vill steka mig i solen och ligga i gräset och vila mitt huvud. Barnen ska bada bassäng. Jag är sur mitt Nikonbatteri till kameran går inte att ladda...fel på laddaren eller på batteriet thats the question. Ska försöka fota lite med videokameran iaf när vi farit ut på landet.
Jag vill inte dras med dehär tvångstankarna. Det är obehagligt. I höst ska jag må bra igen. Jag måste va en förebild jag måste må bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback