allmänn update.

Julklappar till kidsen inhandlade. De får varsin sparkcykel med Hello Kitty haha. Jag frågade i går kväll vad hon skulle skriva på sin önskelista som hon ska få lämmna till tomten på söndag. "Bara en sparkcyckel - med Hello kitty på" :P Så tror nog fröken blir nöjd över sin julklapp från oss. Sedan blir det ju en del anat från släkt osv. Jag vet iallafall vad jag ska köpa efter jul. En klösställning till katterna och ett objektiv till mah kamera :D
ELLER om vi får mycket pengar sammanlagt köpa en Plattburk. Alltså en tv. Kommer bli awsome. Man kan ju inte ha filmkvällar på en vanlig burktv från 70 talet liksom utan video eller något.

Själv har jag önskat mig påslakan och sådant som man inte tar sig råd å köpa själv. Ljus, tvålar och The är också önskvärda.
Kom nyss in från en kylig promenad med Mini. Skrutten. I går tränade jag med henne, gosade och fixade pälsen. Hon uppskattar verkligen all egen uppmärksamhet jag hinner ge henne. Men annars är hon nöjd att bara vara med också men man ser hur kul hon tycker det är att träna lite. Hon är så himlans söt. Frågar man "får jag en puss?" så kommer hon och slickar en på munnen. :) Plutthund.

Jag känner de bilr dåligt med skrivande om mitt liv och leverna. Jag kankse har börjat tröttna på att dela med mig av mitt liv eller så ärj ag helt enkelt....ointressant just nu. Händer en del på det privata planet. Både posetivt och negativt. Men de känns som de står lite still igen. Just för avsaknad av riktig ekonomi. Tyvärr hänger en hel del på pengar i dag.

Linnea var lite ledsen i dag när jag lämmnade henne. Trots hon fick vara på Mollys avdelning. Vet inte vad det var riktigt men de blev så varmt välkommnande där inne av personal jag verkligen gillar så det var super. Skulle vilja ha henne på Mollys avdelning jämt. Vi funderar på att låta det bli så men vi vet inte än. Hon behöver ju äldre kompisar också som hon får på storbarn. Men hon har dock inte hunnit skaffa sig så mycker vänner där utan hon tjatar bara om att få vara inne på Mollys avdelning och hon ska ju trivas på förskolan. Inget mer med det.

Nu ska jag ta och läsa lite. Fixa håret mm.

/Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback