Rejält och billigt

 



I kväll tänkte jag att jag skulle försöka få tid lite plansmidning. Tänkte skriva ut exakt vilka möbler vi ska inhandla när vi får det bättre ekonomiskt så jag vet hur vi vill ha det sen. Tänkte på en bas-inredning med Ikeas Expedit och lack som bas spec i vardagsrummet. Vitt o svart med inslag av rosa och lila i textiler och detaljer. Fick massa ideer när jag kollade på styleroom.se i dag samt i gamla IKEA kataloger. Sedan måste jag bli mer slängeffektiv också. Orkar inte samla på mig saker som bara kommer att ligga. Eller som man måste förvara. Ska bara spara sådant jag själv gillar och kommer att använda. ete
Dessutom skall budgeten ses över för kommande månad samt matlista för veckan ska skrivas. I morgon storhandlas det och inköps ev lite julklappar om det finns tillräckligt med pengar för det vilket jag verkligen hoppas. Håller iallafall på och knopar med barnens fotoböcker nu på nätet som jag ska beställa. De kommer bli jätteglada! De älskar att bläddra och prata om de som hänt under året i sina gamla fotoböcker.

Ska kila till bibblan med linnea snart och lämmna tillbaka lite böcker. Skönt att få sånt gjort också. Har sååå mycket som behöver göras i dethär råtthålet och de gör mig så jävla trött. I dag trodde jag att jag skulle svimma. har ingen ork till något länge :( Var tvungen att lägga mig ner på sängen. Det känns bättre nu men är helt orkeslös. Usch. Måste köpa Berocca boost som vi kört med tidigare. Funkade jättebra faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback