inferno delux



Jag vet min blogg inte funkar på tufsans.se än strul med domänet. Skall fixas så snart jag hinner och orkar.
I dag när jag hämtade barnen på dagis så stog Molly ensam på gården och tittade med stora ögon hon hade klivit upp ur vagnen som de lämmnat henne i på utevilan. Smart att inte se till att hon sov. Tack jävla dagis. Ni gör så jag känner mgi så lugn. Tack för att ni har koll. Tack tack. Fan. Jag blev bara sur inombords som vanligt vid sånahär tillfällen och log o kokade men H ska dit i morgon och skälla ut dem. Han sa nått om att ringa chefen också. muhaha. Suck. Orkar sock inte tjafsa med ett till dagis MEN de är barnens säkerhet det handlar om här. Så han kan gott skälla ut dem. De kan behöva skärpa rutinerna.
Tänk om nått peddo smyger in på gården. Vem fan vet? De verkar ju inte ha nån koll. Blir så arg! Som blivande förskollärare känns detta i magen alltså. Som förelder också i första hand såklart.

Här är det vardagskaos delux. Skrikiga bråkiga barn som inte alls är snälla mot varandra. Två glas har hunnit puttats i golvet i datarummet och massa gnäll här vid fikat. Blir helt jävla trött imellanåt och vill bara vråla och sedan slänga mig i soffan med en filt i lugn och ro. Men då kommer de små ligisterna och klättrar alternativt hoppar på den stackarns trötta mamman och hon blir ännu mer galen.

Laddade hem Petsson och findus till barnen eftersom Linnea tjatat om denna film nu i ca en vecka. Trodde jag skulle få lugn och ro...nej nej nej. Molly ska ju klippa då ska ju hon också klippa och problemet är att saxnarna har egna små ben så för tillfället fanns bara en liten barnsax till godo. Mer konfliktlösning till morsan. Varsegod liksom.

Gah.....Help me....someone!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback