Projekt



grejar som vanligt med lite projekt hemma. Målade barnsängarna svarta men det vart inte alls så snyggt som jag trodde så de blir vita. Är redan färdig med en och det vart superfräsht och fint. I vardagsrummet ska jag ha denna springpåle till kissatna. En lång som de kan klättra upp till en hylla på i takhöjd. Kommer bli så bra :) Korgen på kattmöblen till vänster ska ev bytas till nån fyrkantig i ljus korg. Kommer bli mycket snyggare men de gillar sin koja iaf än så länge. Båttamp kan man tydligen klä klösmöbler i. Det är vitt och tjockt och det ska finnas på Cleas Ohlsson. Får bli en trip till något sådant varuhus senare då. Det är så roligt att snygga till och pyssla hemma! I morgon får vi se om jag orkar måla lilla barnrummet vitt också vilket jag hoppas. /H

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback