Mycket plugg nu

Förlåt om jag är bajsigt inaktiv här på bloggen men det känns för det första som att ingen läser bara för att jag inte har nån räknare på min sida. (need to be fixat!!) den andra anledningen till att uppdateringen sugigt är att jag haft mycket studier. Vi har haft tre innedagar (dagar som spenderas på högskolan) och de har vart riktigt maffigt. Mycket med information och mycket intensivt program. Jag tycker dock jag lär mig mer och mer och mer det är helt otroligt spännande och givande. Man dimper liksom rätt ner i vardagen på en förskola med alla de problem som kan uppkomma och vilket ansvar vi har som pedagoger och hur viktig leken är för människans existens. Det är fucking DJUPT. Det är stort. Intressant. Jag brinner verkligen för dethär och läääääängtar tills jag kan komma ut i arbete.

Funderar om jag ska söka springvik på förskolor som de är nu eller om ja ska fokusera på min utbildning och på barnen. Tror de skulle bli maffigt att försöka hinna med allt. :( Önskar bara ett arbete till sambon. De är så sugigt att han inte blir inringd något mer på de jobb han haft. Han hade jättemycket första måanderna som personlig assistent men nu...nada..inget. Det känns jobbigt också för att knoddarna bara får gå 15 timmar på förskolan. Jag hade behövt lite mer studietid än 3 /h om dagen. Dock så går jag till mamma och studerar men när knottet är hemma vill man ju endå vara med dem!

Ingen bild vart det heller. De får ni fan leva med haha.

 Jag väger på o köpa en platt tv till ju l i stället för nytt objektiv till kameran!! What to dooo!! För övrigt hoppas jag jag får de jag önskar mig av sambon. En Termoskopp. Ser snygg ut o är nog praktisk. Sen vill jag ha nya påslakan (får snart hem mina vita jihaaw) och ett hus också...med trägolv som man kan måla, väggar som man kan måla, inreda..trädgård o plantera i...åå...hemnet.se blir nog nästa stopp sen massa läsning i min 200 sidors bok om barns subjektsskapande och pedagogiska miljöer.
Jag.....svävar ut när jag skriver? Eh....jo.  

Tjingpling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback