Nostalgi och drömmar




I går hade jag massa att skriva men tänk nu är allt..poff borta. Så kan det gå. Å jag är så jävla nostagisk + framtidsdrömmande just nu. Både när de gäller vänner, familj och förhållande. Usch..eller mys. Svårt att sätta ord på sånahär känslor. Tänker på när man gick både i grunskola och gymnasiet. Hur de gick när jag och sambon träffades och massa annat. Gamla vänner mm.
Träffade Henrik när jag gick i 7.an första gången. Han och en kompis skulle gå på vår Halloweenfest vi skulle ha. De var väl bara där en snabbs. Minns att jag fick ett såntdär "småkort" i matsalen av honom. (har fortfarande kvar det haha vad söööt han var) Sen fortsatte det...vi umgicks väl och senare vart vi i hop ett tag. Vi har vart tillsammans i två omgångar och hade ett X imellan jag faktiskt förlovade mig med. No more words about that..... vi vart iaf ihop igen efter en sista kram...som inte skulle bli den sista. Det är jag glad för. :) 9 år nu darling. ♥ Det är sjukt hur olika vi är men att vi endå håller i hop. När ska vi gifta oss då? Skaffa barn har vi ju redan gjort? Det får bli när vi får mer pengar och kan göra det vi drömmer om.  Gifta oss i Scotland med efterföljande wiskeyparty eller ha det i sverige i mer medeltidsinspererad miljö och ta en smekmånad i Scotland i stället. Vi får se hur det bilr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback