Crazy cats


Under sträng bevakning låter jag pälslössen busa på kvällarna så de inte ska klättra alltför mycket på väggarna. Nickos P-spruta har gått ur igen och han vill gjärna försöka sig på ett och annat. Han ska kastreras den 11:de. Phu. Och vi har redan haft de åtskiljda i ett par veckor nu. Börjar bli drygans.



Så slänger vi in en dagens också...

Dagens vill ha: Diskmaskin!!!
Dagens klädsel: Stora mjukisbrallor as always och rosa linne sen har jag ju underkläder också under. Såklart. Vad fan trodde ni?
Dagens smink: Fondation o mascara + lite rouge på eftermiddagen. JÄVLAR i mig vad fräsh man blir med smink. Det ser ju ut som om att man sovit i några dar ffs :P
Dagens frisyr: Utsläppt o flottigt behov av tvätt!!
Dagens händelse: Insett jag måste till doktorn med en ond knöl under armen. :/
Dagens låt: Miley Cirus - party in the USA.
Dagens planer: Vill verkligen plugga men de är för sent nu.
Dagens saknad: Saknar min mormor och morfar ibland man ser de sällan nuförtiden även om man bor i samma stad.
Dagens dummaste: Att jag fortfarande röker att inte Nicko är kastrerad än och att jag har int under daz armhåla!
Dagens sjuka: Se ovan nämnda krämpa.
Dagens drog: De är dedär förbannade Ciggen!!
Dagens roligaste: Jag o syster skrattar åt min bror som cyklar på en motioncykel med ett fånflin i fejset akompanierat till en helskruvad trallig låt på en liten synt som Linnea har spelat på och som nu fastnat på ett beat.
Dagens favorit: Linnea som var så duktig och artig och snäll nere hos morfar. Frågade hela tiden så fint om hon fick ta mer godis och lyssnade var snäll och skötsam!
Dagens köp: Smör..typ
Dagens godis: Inget har verkligen inte vart sugen på godis men Bailyslurken hemma hos farsan vad göttig.
Dagens humör: Kännt mig sjuk men har städat som en idiot så..städnojjigt sjuk!
Dagens ord: FULM! (ful)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback