Everything about the girl

Å jag är som ett vrak just nu. Eller jag vill bara sova sova sova bort alla tankar och bekymmer i min hjärna. Från stort till smått. Orkar inte tänka på allt. Att allt bara fortsätter som det var förr.. det är deppigt o tänka på. Jag har svårt att känna tillit till något just nu. Svårt att känna att allt är bra. Även om vi har det bra. Svår känsla att närma sig. Det blir bara så att man går runt och vill slippa tänka på det.
Äh jag svamlar....inte meningen ni ska förstå heller men men...

Nu kom posten.
Och jag ska gå och hämta mina glada mysiga galna och vilda ungar. Som kommer få mig att svettas och bli grinig i eftermiddag. Men kankse har de bestämt sig för att sköta sig idag och försöka att inte halvt om halvt slå ihjäl varandra. Ska handla nått gott fika också och sen bara ta de lungt i eftermiddag. Hoppas också att läggningen av en viss Molly löper smärtfritt för de är BARA pappa som kan lägga henne nuförtiden. Samma att ge medecin och sådant. Han är awsome på det. Är ofta helt omöjligt för mig att lägga henne men jag måste lyckas annars blir jag fan galen.

Inget att förtella er i övrig förutom att kattfan mår bra. Han är redan i gång och hoppar upp och ner på saker och har sig. Han vill gjärna busa med myra också. Ingen lugn och ro här inte. Trodde han skulle vara avdäckad länge efter operationen i går men icke. Supercat! Haha.

Laters
/H

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback