Familjemys = Matmys?



Idag är en av dedär dagarna jag bara skriker "faaaan helvetes jävla ...åå." Alltså allt stör mig irriterar mig eller går bara..åt helvete. Katterna ska slussas än hit än dit (hankattens p spruta har gått ur så vi väntarp å riktig kastrering som ska ske nu i veckan) Är stressad för de får vara så mkt instängda tack vara detta. ostimulerade eftersom deinte kan brottas och busa som vanligt.
Barnen står och provsmakar halvfärdiga spaghettis. Vi ska snart äta och sedan ska vi ner och trycka i oss tårta hos svärföreldrarna. Tårta PLUS min morotskaka jag har bakat i dag. För min del så blir det till att hålla igen. Väger ca 63 n men vill komma ner till ca 57. Det vore toppen. Alltid ska man då äta! Jisses. Fika o äta å äta o äta. Mysmat o fredagsmys och onsdagsmys och så vidare...Jag är så GLAD jag sällan får starkt sockersug. OCH att de oftast hjälper att dricka sött the vid sådana tillfällen. Jag är ingen godisjunkey. MEN all denna mat man måste laga när man har ungar. De är faktiskt drygt. När man är själv kan man äta fil till lunch eller äta middag kl 9 om man vill det men med barn så blir de väldigt inrutat och jag smäller gjärna i mig mer än vad jag borde. Fy på mig. Suck.
Nu vart det deppigt ju detta inlägg.
Men vad säger ni brukar ni smälla i er för mycket mat och godis?
sofia » 2010-09-27 | 21:17:15
URL: http://echoings.blogg.se/

smäller alltid i mig för mycket, men jag bryr mig inte spec mycket längre ;) och magen är borta, den försvann direkt. haft turen på det viset med båda barnen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback